Pages

21 July 2011

Post Mortem

Selepas 2 team big4 dan 1 club biasa-biasa tamat menjalani perlawanan persahabatan di Asia , bolehlah kita membuat prediction awal untuk keputusan season hadapan.

Berdasarkan bukti season lepas, mana2 team yg berjaya mengalahkan Harimau Malaya akan memperolh tropi BPL. Seperti yg berlaku bila team ManU mng aritu.

Catatan rahsia skuad 443
  • Man Yu vs Malaysia (5-2) ::kiraan agregat season lps::
  • Arsenal vs Harimau Malaya (4-0)
  • Liverpo0l vs Harimau Malaya (6-3)
  • Chelsea vs Pussy Malaya (1-0)


Dengan kiraan algoritham yg mencabar tahap MENSA, team yg bakal menjulang BPL season dpn adalah pasukan yg mempunyai serangan yang tajam dan kuat menganjing. Pasukan ini juga mempunyai pertahanan yang utuh-xmampu ditembusi Safee Sali 2 kali, dan mampu menepis freekick bertahap Safiq Rahim. Seperti yang semua jangkakan, pasukan ini ialah ARSENAL.

Manakal pasukan Man Yu pula mendapat tentangan dari team Liverpool untuk tempat ke-2. Beradasarkan persembahan pasukan Malaysia sepanjang Asia tour, Sir Fergie dan King Kenny telah membawa masok Safee Sali dan Amri Yahya ke dalam pasukan masing-masing. Namun jentera serangan kedua-dua pasukan jadi tumpul dek kerana gaji mereka dibayar dlm matawang kelab lama. Ini bermakna RM bagi Amri yahya dan Rupiah bagi Safee.


Chelsea pula tercungap2 untok mengejar team2 lain, seperti budak gemok kejar eskrem. Dgn team pussy 'Harimau Muda' standet pencalit ketiak pon x boleh lps, inikan pula pasukan2 BPL yang lain.


Chelsea dan eiskrem


No comments: