Pages

23 July 2011

5-3 je? weyh, kalau 5-0 pun kami boleh kejar laa!


FTSingapore [5 - 3] Malaysia
1'[0 - 1]M. Sali
8'[1 - 1]A. Duric
22'[2 - 1]Q. Li
44'[3 - 1]M. Fahrudin
45'[4 - 1]J.Y. Shi
51'S. Rahim
54'I.B. Yunos
70'[4 - 2]H.B. Yahaya
71'[4 - 3]M. Sali
81'[5 - 3]A. Duric
EUR 100 bonus with Tipico!Copyright © 1998-2010 LiveScore Ltd.

Berikut merupakan details yang x berapa nak details sangat tentang perlawanan timbal balik pertama pra-Kelayakan Piala Dunia 2014 Brazil.

Secara asasnya, perlawanan ini amatlah laju tahap ElClasicco dan Harimau Malaya bermain dengan penuh Madrid sepanjang malam. Namun, sudah adat bertandang ke Jalan Besar, Jumaat Jantan menguasai perlawanan.

Jumaat Jantan

Tetapi, jejaka yang lahir pada hari Jumaat nih bukanlah fokus artikel pada kali ini. Fokus kita ialah seorang jantan lain yang lahir pada hari Sabtu 6 jun 1981. Beliau merupakan seorang cina bukit yang paling banyak makan babi di tanah besar China. Oleh sebab itu, kerajaan Singapura mengimport beliau ke Pulau itu untuk suruh main bola. (nak suruh kuruskan badan)

Beliau digelar Qiu Li



Tiada makanan yang membolehkan seseorang cina singapore dapat mengambil sepakan percuma dan dapat berlari laju sambil cover perut melainkan seekor babi sehari.

Apa-apa dia nak makan, lantak pi lah. Yang penting, dalam team Singapura, hanya Abang Jumaat je yang anak jati Singapura.(dan beberapa orang yang lain)

Itu yang membezakan team ikan todak dengan pasukan Harimau Malaya. Sungguhpun kita kalah 5-3, tapi kita tetap berbangga dengan semangat juang yang ditunjukkan perwira-perwira kita. ketinggalan 4-1 bukan perkara gurauan. Hanya pasukan yang betul2 kental sahaja yang mampu untuk bangkit melawan. Dan kami di 443 sangat yakin bahawa Harimau Malaya akan sekali lagi mengamuk di Bukit Jalil.



Mungkin mereka ada duit, tapi kita ada negara!

3 comments:

mohdnabil said...

Go Harimau!

barnstein said...

steady ah bil

nasrul asyraf said...

bodoh singapore amik org tua main. nanti kalau layak pon, separuh dari team sume da mampus, xpun da pencen